Компанія здійснює повернення та обмін товарів згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Обмін та повернення товарів, придбаних на сайті https://adamo.com.ua, можливий протягом 14 днів з моменту отримання товару покупцем.
Умови повернення для товарів належної якості
Для повернення або обміну товару необхідно дотримуватись наступних умов:
- товар не був у вжитку і не має слідів експлуатації споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
- збережені всі ярлики та заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Згідно Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні/поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, і не підлягають поверненню та обміну.
Умови повернення для товарів неналежної якості
Компанія може здійснити повернення товару за свій рахунок тільки у випадку виявлення браку/дефекту придбаного товару.
У разі необхідності повернення товарів належної якості, покупцеві необхідно зателефонувати за номером +380985694987, щоб менеджер надав повну інструкцію по вашим подальшим діям, дані для повернення:
Нова Пошта №1, м. Чернівці
МАКАРЕНКО ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА +380985694987
Якщо товар неналежної якості, покупець може відмовитися на пошті або зробити повернення. Для цього зателефонуйте за номером +380985694987, щоб менеджер надав повну інструкцію по вашим подальшим діям, адреса для повернення:
Нова Пошта №1, м. Чернівці
МАКАРЕНКО ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА +380985694987
Якщо товар не приїхав до покупця з вини служби доставки, за згодою обох сторін можлива повторна відправка замовлення.
Якщо покупець відмовився від товару на поштовому відділенні, то вартість доставки сплачуємо ми.
Строки повернення коштів за повернення товару:
Термін повернення грошей, при поверненні через відділення Нової Пошти складає 1-3 дні з моменту надходження товару на склад**
** За умови, що покупцем виконано всі умови повернення товару та додано всі документи
Згідно Закону "Про захист прав споживачів", у випадку, якщо покупець хоче повернути/обміняти товар, який замовив і, при цьому товар відповідає заявленій якості та комплектації - він повинен сплатити всі витрати, пов'язані з пересиланням товару в обидві сторони.