ВІДПРАВЛЕННЯ ТІЛЬКИ "НОВОЮ ПОШТОЮ

Способи доставки:
1. Адресна доставка з використанням кур'єрської служби ""Нова Пошта"" доступна по всій території України.
Вартість кур'єрської доставки - безкоштовно. 
Термін доставки замовлення сервісами служби ""Нова Пошта"" від 1 до 3 днів. Якщо замовлення оформлено до 16:00, його оброблять в той же день. 
Покупець має право здійснити ретельний огляд замовлення в момент його доставки.  

2. Доставка у відділення поштової служби ""Нова Пошта"" по всій території України. 
Замовлення обробляється протягом 1-2 днів. Якщо замовлення оформлено до 16:00, його оброблять в той же день. 
Вартість доставки до відділення ""Нова Пошта"" - безкоштовно.
Термін доставки замовлення сервісами служби ""Нова Пошта"" від 1 до 3 днів.
Покупець має право здійснити ретельний огляд замовлення в момент його доставки.  

Після відправки замовлення, ми надсилаємо номер накладної. Відстежити замовлення за накладною можливо на сайті служби ""Нова Пошта"" https://tracking.novaposhta.ua/#/uk/ або у мобільному додатку ""Нова Пошта"".

Порядок дій у випадку, коли посилка загубилася за провини поштової служби:
1. Зв'яжіться з контактним центром ""Нової пошти"" за телефоном 0-800-500-609 або електронною поштою info@novaposhta.ua. Вкажіть інформацію про вашу посилку, таку як: трекінг-номер, дату відправлення, місце відправлення та призначення, а також інші подробиці про посилку.
2. Запросіть розшук посилки. Вони можуть провести додаткові перевірки і спробувати знайти вашу посилку у своїй системі.
3. Відстежуйте оновлення про результати пересування вашої посилки через онлайн-інструмент відстеження ""Нової пошти"", що доступний на їхньому офіційному сайті - https://tracking.novaposhta.ua/#/uk
4. Якщо у вас виникнуть додаткові питання або проблеми, зверніться до служби підтримки клієнтів ""Нової пошти"" за номером телефону 0-800-500-609, або електронною поштою info@novaposhta.ua для отримання додаткової інформації та допомоги у вирішенні ситуації.